donderdag 7 augustus 2014

Vakantie

Nou ja, vakantie, die is eigenlijk al voorbij. We zijn twee weken in Drenthe geweest. Met de moed der wanhoop ben ik boekenkramen en borden met 'boekenverkoop' (o.a. in Sleen) gepasseerd. De auto was al afgeladen, dus dat zou toch niets geworden zijn.

Nu is het weer werken geblazen. Eigenlijk zou ik moeten schilderen, maar ik zit deze week in de boeken. Afgelopen dinsdag op de Zomeravondfair in Scherpenisse (Camping de Gorishoek en de Pannenkoekerei) geweest. Zeer gezellig, maar helaas heb ik weinig boekenliefhebbers gesproken. Laat staan dat ik boeken verkocht heb.
Kibbeling van Nolly maakt echter veel goed....





Vanaf nu hoop ik weer iedere zaterdag aanwezig te zijn in onze boekenopslag. Kom gerust langs. Het aanbod is nog groter dan op onze site. Bent u niet in de gelegenheid? Kijk dan op www.boekenstek.nl... We hebben een paar leuke aanbiedingen.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten