donderdag 1 december 2011

Win een gratis boek-Give Away December


In oktober heb ik voor het eerst "Raad het citaat en win een boek" geplaatst. Inmiddels is het december. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het citaat van december geraden wordt.
* Hieronder vindt u het citaat van de maand december.
* Het betreft een boek dat we in de verkoop hebben op www.boekenstek.nl.
* U raadt welk boek het is (door een reactie onder dit bericht toe te voegen)
* De eerste die het goed raadt is de winnaar en krijgt het boek gratis toegezonden.

Hier komt het citaat:
Er was ook nog een ander geluid, dat tot hem doordrong, dat van een stem, zacht en duidelijk: "Voor zoveel ge dit één van Mijn minste broeders hebt gedaan, zo hebt ge dat Mij gedaan."

Doe je best....

12 opmerkingen:

  1. Een aanspreken citaat. En blijkbaar moeilijk genoeg om de spanning er even in te houden. Ik zag dat een tweetal personen het citaat via Google probeerden te vinden. Maar ook dat is blijkbaar niet gelukt.
    Mocht het nog even duren, dan hoop ik begin volgende week een paar hints te geven....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt dit citaat niet uit het boek
    De kapelaan van Garderen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Groninger pastorie in de storm?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, ook niet uit De Groninger pastorie in de storm. Toch zijn een aantal mensen al heel warm. Sinds afgelopen woensdag is het boek waar het om gaat, zie ik in de statistieken, al elf keer bekeken... Misschien helpt deze tip...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog een tip: Het is een boek dat uitgegeven is bij Groen in Leiden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als een vuurbrand uit het vuur door Rik valkenburg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee, ook niet.
    Ik zal even helpen:
    Tip 1: Het boek is sinds 1 december al 11 keer bekeken (staat bijna bovenaan in de statistieken)
    Tip 2: Het is uitgegeven bij Groen in Leiden
    Tip 3: Het is écht een boek voor de decembermaand (nu wordt het toch wel makkelijk....)
    Ik ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. komt het uit:
    Een bundel kerstverhalen
    Door C.M. van den Berg-Akkerman, G. van Heerde, Annie Sanders

    Groeten Theda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd. Klopt helemaal! Da's de tweede keer Theda.... Ik ga kijken of ik je adres nog heb.
    Van de week hoop ik een stukje op deze weblog te zetten over het boek.

    BeantwoordenVerwijderen