donderdag 5 mei 2011

Een kast vol romans. Interesse?

Zoals ik van de week al verteld heb, heb ik twee kasten gekregen. En afgelopen maandag heb ik de vulling gekocht: zes dozen boeken. Het grootste deel van die boeken staat nu in één van de kasten. Allemaal romans; chicklits. Nee, geen pulp. Wie biedt?


Het zijn in totaal 129 boeken. Een gedeelte daarvan is nog ongelezen. De rest is in goede staat. Voor wie bekend is met dit genre een paar schrijvers:
Koelemeijer
Setterfield
Irving
Noble
Henson
James
Jones
Römer
Loomis
Geras
McCourt
Tolstoj
Mak
Redfield



Interesse? Reacties zijn welkom. Zo hoop ik weer een beetje plaats te krijgen. De nieuwe stek is nu al vol....

2 opmerkingen:

  1. grappig, ik zie boeken staan die ik zelf ook heb, zoals Brick lane, Maeve Binchy en Donna Tartt. Succes ermee!

    Groetjes
    Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst m'n stapel 'nog te lezen' wegwerken :)
    Succes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen