vrijdag 4 maart 2011

Boekenwand


De eerste boekenwand is klaar. Vanavond heb ik alles ingeruimd. Het vreemde is dat de kasten binnen nóg vol staan... Uit alle hoeken en hollen heb ik de boeken gepakt, alles opnieuw gesorteerd en de alle kasten opnieuw ingericht. Onderstaande foto geeft een indruk van de boekenwand in de nieuwe boekenstek. Volgende week heb ik weer school. Dan zal er niet veel van timmeren komen. Maar ik wil z.s.m. de volgende wanden inrichten met boeken. Ik kreeg vandaag een oud computermeubel uit de tijd dat de computers nog veel groter waren, dat kan mooi dienst doen als bureau. Morgen hoop ik alleen nog een deur voor mijn boekenhol te hangen.

Van alle kanten heb ik hulp gekregen. Een emmer saus van iemand, het computermeubel van een ander, planken en boorden van een derde. Laatstgenoemde kwam ook nog een paar keer advies geven (en helpen). En....Marja nog hartelijk bedankt voor de Award. Thanks.

2 opmerkingen:

  1. Graag gedaan! Een digitale opsteker, meer kan ik van hieruit (California) niet doen :)
    Ik volg je nieuwe boekenstek met spanning!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, ik was blijkbaar inderdaad verdwaald. En natuurlijk mag je me er bijzetten.

    Ik ben trouwens gek op 'boekenwanden'.
    Ik wou dat ik de ruimte ervoor had!
    Groetjes,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen