woensdag 2 maart 2011

En de schoolmeester bouwde voort

De verbouwing vordert gestaag. De wanden (buiten en binnen) afgetimmerd, de eerste boekenplanken gezaagd. Morgen hoop ik daarmee verder te gaan, alvast één boekenwand opbouwen en van kleur voorzien. Hopelijk kan ik zaterdag dan de eerste boeken op de plank hebben. De andere wanden hoop ik dan de komende weken van planken (en boeken) te voorzien.

Vandaag tussendoor ook nog twee dozen boeken gekocht. Die hoop ik vrijdag op te halen. Ik kom er even niet aan toe om nieuwe boeken op de site te zetten. Eerst maar even uit de troep....

Ik ben aan foto's maken niet toegekomen. Hopelijk de volgende keer weer.

1 opmerking:

  1. Klinkt best spannend en het beloofd veel.Ben je bouwvakker of boekvakker,of hoe noem je dat op z'n Hollands? 't Is vast lekker weer om zo bezig te zijn.Hier sneeuwt het weer iets en de temp wat hoger,-12,dus het is al lekker richting voorjaar dat we ook buiten aan de gang kunnen.
    Succes.
    WIlma

    BeantwoordenVerwijderen